Agusia.W.:)
Moderator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: się biorą simy?
|
Wysłany: Wto 21:55, 05 Lut 2008 Temat postu: Opis gry |
|
|
The Sims: Historie z bezludnej wyspy to trzecia gra z nowej linii produktów firmy Electronic Arts zrzeszonych pod wspólną nazwą The Sims Stories. Jest to prosta w obsłudze i przyjazna notebookom wersja popularnej serii gier na PC, w której kontrolujemy życie wirtualnych ludzi.
W opisywanej grze, jak sam tytuł wskazuje, wcielamy się w postać rozbitka, który znalazł się na bezludnej wyspie. Kluczowy punkt rozgrywki stanowi tryb fabularny, w którym zajmujemy się wykonywaniem powierzonych przez grę zadań. Początkowo dotyczą one stosunkowo prostych do rozwiązania problemów, jak chociażby postawienia prymitywnego namiotu, czy zebrania odpowiedniej ilości pożywienia. W dalszej fazie rozgrywki przystępujemy jednak do wykonywania bardziej złożonych zleceń, przybliżających naszą postać do powrotu do cywilizacji. Równolegle eksplorujemy tropikalną wyspę, na której znalazł się główny bohater, a także wchodzimy w interakcje z innymi rozbitkami oraz zamieszkującymi okoliczne tereny tubylcami. W miarę postępów w zabawie odblokowujemy nowe nagrody, które możemy następnie umieścić w swojej chatce. W sumie do pokonania są 23 rozdziały historii, co daje około 6-8 godzin zabawy.
Tryb klasyczny przypomina znany z tradycyjnej odmiany Simsów rodzaj otwartej, nieregulowanej fabularnymi ramami zabawy. Możemy stworzyć własnych Simów i ich dom, a następnie samemu decydować o tym, w jaki sposób poradzą sobie w nieznanym i zaskakującym otoczeniu. Jedyna znacząca różnica polega tu na tym, iż wszystkie parcele znajdują się na tej samej tropikalnej wyspie, którą mieliśmy okazję poznać w trybie fabularnym.
Historie z bezludnej wyspy wprowadzają kilka istotnych zmian do mechaniki rozgrywki. Nie zajmujemy się już pozyskiwaniem Simoleonów, czyli pieniędzy. Zamiast tego zdobywamy punkty jedzenia oraz zasobów. Te ostatnie wykorzystywane są do tworzenia nowych przedmiotów. Nowością są też mechanizmy, dzięki którym używamy mapy okolicy oraz przeglądamy dzienniczek zdarzeń.
Ponieważ gra opracowana została głównie z myślą o komputerach przenośnych, jej obsługa i działanie zaprojektowane zostały nieco odmiennie. Możemy w każdym momencie włączyć auto-pauzę poprzez zamknięcie ekranu, a także grać w osobnym oknie, jednocześnie rozmawiając z przyjaciółmi za pośrednictwem komunikatorów internetowych. Ponadto produkcja ma nieco mniejsze wymagania dotyczące kart graficznych.
Gra The Sims: Historie z bezludnej wyspy, podobnie jak inne tytuły z cyklu The Sims Stories, jest niezależnym produktem i jako taki nie jest kompatybilny z oficjalnymi dodatkami do gier The Sims i The Sims 2
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
|
|